Ωράριο εξυπηρέτησης πολιτών: 8:00 – 15:00

Μελιγαλάς:

ΔΗΜΟΣ ΟΙΧΑΛΙΑΣ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ

Αριθμ. Απόφασης 11/2024

ΘΕΜΑ: «Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του  (άρθρο 59)»

Απόφαση ορισμού αντιδημάρχων Οιχαλίας

Έχοντας υπόψη:

  • 1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19(Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν. 5079/23.

2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

4. Το άρθρο 30 του ν. 5056/23

5. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.” Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”

6. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι»

7. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Οιχαλίας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 8.504 κατοίκους.

8. Το γεγονός ότι ο Δήμος Οιχαλίας έχει πέντε (5) Δημοτικές Ενότητες

9. Το γεγονός ότι στο Δήμο Οιχαλίας μπορεί να ορισθούν 5 Αντιδήμαρχοι και 2 άμισθοι Αντιδήμαρχοι.

10.Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ Β΄814/12-3-2020) όπως αυτός έχει τροποποιηθεί.

                                                                                                                                              ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α.– Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους, ως Αντιδημάρχους του Δήμου Οιχαλίας, με θητεία από 8-1-2024 μέχρι 7-1-2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Δημητρακόπουλο Κωνσταντίνο και του μεταβιβάζει:

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:

i. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων

ii. Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

2. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:

– την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.

– την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού

– την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών

– τη λειτουργία των ΚΕΠ,

– τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,

– τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια

– τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών

– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

3. Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου

– τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,

– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

– τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος

– την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή

– τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών

– τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.

– την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001)

– γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

4. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την αρμοδιότητα αυτή διατηρεί και η ίδια η Δήμαρχος.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

2. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Χρονόπουλο Γεώργιο και του μεταβιβάζει:

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως

– τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης και Κτηνοτροφίας)

– τα θέματα προβολής και Τουρισμού

– τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης

2. Την εποπτεία και ευθύνη του Κυκλοφοριακού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας.

– τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.

– τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

3. Την εποπτεία και ευθύνη του Περιβάλλοντος και ιδίως:

– Την εποπτεία και ευθύνη του πρασίνου όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο

– Την εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.

– την επίβλεψη μελετών και έργων Πρασίνου

– την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος

– Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,

– την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, θέματα ΒΙ.ΠΕ. Μελιγαλά, έρευνας και τεχνολογίας

– τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

4. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την αρμοδιότητα αυτή διατηρεί και η ίδια η Δήμαρχος.

β. Κατά τόπον τις αρμοδιότητες για τη δημοτική ενότητα Δωρίου:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.

ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητας υλικών και περιουσιακών στοιχείων

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα :

– της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων

– της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων

– Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

3. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Βλαχόπουλο Δανιήλ και του μεταβιβάζει:

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας και διαχείρισης αποβλήτων και ιδίως

– Την εποπτεία και ευθύνη της διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο

– Την εποπτεία και ευθύνη της αποκομιδής των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο

2. Την ευθύνη συντονισμού, λειτουργίας και επισκευής των μηχανημάτων του Δήμου, της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.

3. Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.

4. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την αρμοδιότητα αυτή διατηρεί και η ίδια η Δήμαρχος.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

4. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Τασιόπουλο Γεώργιο και του μεταβιβάζει:

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την εποπτεία και ευθύνη του Ηλεκτροφωτισμού

– Την ευθύνη του ηλεκτροφωτισμού όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.

– την επίβλεψη μελετών και έργων Ηλεκτροφωτισμού

– την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων

2. Αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:

– τις αρμοδιότητες του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των

αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

– τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας

3. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την αρμοδιότητα αυτή διατηρεί και η ίδια η Δήμαρχος.

β. Κατά τόπον τις αρμοδιότητες για τη δημοτική ενότητα Είρας σε συνεργασία με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο για τη Δ.Ε. Είρας :

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.

ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητας υλικών και περιουσιακών στοιχείων

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:

– της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων

– της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων

– Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

5. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ντονά Ηλία και του μεταβιβάζει:

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Τεχνικών Έργων και Υποδομών και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Ύδρευσης, Άρδευσης & Αποχέτευσης, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Έργων Κοινοχρήστων χώρων και Παιδικών Χαρών, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών – Επίβλεψης έργων.

2. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την αρμοδιότητα αυτή διατηρεί και η ίδια η Δήμαρχος.

β. Κατά τόπον τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Ανδανίας:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στηδημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας .

ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητας υλικών και περιουσιακών στοιχείων

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:

– της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων

– της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων

– Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

6. Ορίζει άμισθο Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Χιώτη Αντώνιο και του μεταβιβάζει:

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Παιδείας και Πολιτισμού και ιδίως

– τις αρμοδιότητες της παιδείας και του πολιτισμού στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

– τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.

2. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την αρμοδιότητα αυτή διατηρεί και η ίδια η Δήμαρχος.

β. Κατά τόπον τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Μελιγαλά:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας .

ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητας υλικών και περιουσιακών στοιχείων

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:

– της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων

– της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων

Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

7. Ορίζει άμισθο Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Τράγο Δημοσθένη :

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και ιδίως:

– την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.

– την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

– τις αρμοδιότητες της λειτουργίας των Παιδικών Σταθμών και του ΚΔΑΠ στο Δήμο Οιχαλίας

2. Τις δράσεις για τα ζώα συντροφιάς – αδέσποτα ζώα

3. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την αρμοδιότητα αυτή διατηρεί και η ίδια η Δήμαρχος.

β. Κατά τόπον τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Οιχαλίας:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας .

ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητας υλικών και περιουσιακών στοιχείων

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα :

– της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων

– της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων

– Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.

Δ. Όταν η Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα της ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δημητρακόπουλος Κωνσταντίνος, που αναπληρώνει τη Δήμαρχο.

Ε. Ορίζει Εντεταλμένο σύμβουλο τον κ. Τασιόπουλο Ευστάθιο για τα θέματα κατά τόπον αρμοδιότητας της Δημοτικής Ενότητας Είρας.

ΣΤ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου η αναπλήρωση τους γίνεται ως εξής:

– Ο Αντιδήμαρχος κ. Δημητρακόπουλος Κωνσταντίνος αναπληρώνει τον Αντιδήμαρχο κ. Ντονά Ηλία.

– Ο Αντιδήμαρχος κ. Ντονάς Ηλίας αναπληρώνει τους Αντιδημάρχους κ.κ.Δημητρακόπουλο Κωνσταντίνο και Τράγο Δημοσθένη.

-Ο Αντιδήμαρχος κ. Βλαχόπουλος Δανιήλ αναπληρώνει τον Αντιδήμαρχο κ. Χιώτη Αντώνιο.

-Ο Αντιδήμαρχος κ. Χιώτης Αντώνιος αναπληρώνει τον Αντιδήμαρχο κ.Βλαχόπουλο Δανιήλ.

– Αντιδήμαρχος Τασιόπουλος Γεώργιος αναπληρώνει τον Αντιδήμαρχο Χρονόπουλο Γεώργιο.

– Ο Αντιδήμαρχος Χρονόπουλος Γεώργιος αναπληρώνει τον Αντιδήμαρχο Τασιόπουλο Γεώργιο.

– Σε περίπτωση απουσίας η κωλύματος και του Αναπληρωτή του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί η Δήμαρχος.

Ζ. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.

Η. Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Οιχαλίας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας είναι 27μελές.

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ:

  1. ΤΣΑΛΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ , Πρόεδρος
  2. ΡΕΡΡΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, Αντιπρόεδρος
  3. ΣΚΛΗΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, γραμματέας

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ:

  1. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  2. ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  3. ΝΤΟΝΑΣ ΗΛΙΑΣ
  4. ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ
  5. ΧΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  6. ΤΣΑΛΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
  7. ΣΚΛΗΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
  8. ΤΡΑΓΟΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ
  9. ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  10. ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  11. ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
  12. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
  13. ΝΤΟΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  14. ΔΙΑΓΟΥΠΗ ΜΑΡΙΑ
  15. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ
  16. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
  17. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
  18. ΡΕΡΡΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
  19. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ